آیا نفروپاتی IgA با پروتئینوری با درمان چینی درمان می شود

جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

آیا نفروپاتی IgA با پروتئینوری با درمان چینی درمان می شود

IgA Nephropathy یک اختلال autoimmune است که ایمونوگلوبولین A آنتی بادی در کلیه ها ایجاد می کند تا باعث التهاب کلیه شود. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA معمولا دارای پروتئینوری هستند زیرا عملکرد کلیه کاهش می یابد. آیا نفروپاتی IgA با پروتینوری با درمان چینی درمان می شود؟

چرا پروتئین در ادرار برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ظاهر می شود؟
پروتئین یک ماده ماکرومولکولی است که توسط کلیه های سالم جذب می شود. هنگامی که کلیه آسیب دیده است، به ویژه در گلومرول، پروتئین می تواند از کلیه ها جریان یابد. هنگامی که محتوای پروتئین بیش از 3.5g / 24 ساعت است، ما آن را proteinuria می نامیم. مقدار زیادی پروتئینوری نیز به بافتهای کلیوی بیشتر آسیب می رساند، اما لطفا نگران نباشید. پروتئینوری در نفروپاتی IgA به خوبی درمان می شود اگر شما اقدامات را به موقع و درست انجام دهید.

آیا می توان نفروپاتی هر با پروتئینوری با درمان چینی درمان شود؟
گزارش شده است که داروهای رایج، از جمله مهارکننده های ACE و ARB، می توانند پروتئینوری را در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی کاهش دهند. اما اثر خوب نیست، هنگام کاهش دوز و یا توقف دارو، پروتئینوری عود می کند.

هدف TCM در ترمیم بافتهای کلیه آسیب دیده مانند گلومرول ها و بهبود عملکرد کلیه است. این برای درمان پروتئینوری طراحی نشده است، بلکه برای حل مشکلات بالقوه است. تا زمانی که کلیه ها بتوانند عملکرد کامل داشته باشند، پروتئین می تواند جذب شود، پروتئینوری کاهش می یابد.

مجموعه ای از درمان های چینی در پکن Tongshantang بیمارستان TCM وجود دارد، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای شما پیشنهاد شده است. این می تواند کلیه ها اکسیژن و خون کافی برای ترمیم ضایعات کلیه و همچنین بهبود عملکرد کلیه. این پروتئین نه تنها می تواند پروتئینوری را تسکین دهد، بلکه نفروپاتی IgA را از علت ریشه نیز درمان می کند.

اگر با پروتئینوری مقاوم به سرماخوردگی ناراحت هستید و می خواهید درمان موثرتری داشته باشید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را ترک کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5982.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا نفروپاتی IgA با پروتئینوری با درمان چینی درمان می شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.